Training voor erfbetreders, agrarische adviseurs - Agrarisch Coach Liza Simons
3917
post-template-default,single,single-post,postid-3917,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1200,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-11.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive
 

Training voor erfbetreders, agrarische adviseurs

Training voor erfbetreders, agrarische adviseurs

 

 

 

Inspiratiedag De Boer op!
Fipronil affaire, fosfaatreductie, VOP, klimaatneutraal boeren.
Iedere week kom je in aanraking met boeren die rondlopen met frustraties en vragen. Continu veranderen. Hoe ga je hiermee om? Wat is een gepaste reactie?
Een gesprek is de basis voor goed contact.
Positief blijven, op de inhoud focussen en vooral niet vragen naar de persoonlijke situatie?!
Oprechte aandacht en een luisterend oor.
Hoe weet jij wat voor jouw klant belangrijk is?
Op welke manier ben jij er in moeilijke tijden voor jouw klant?
Wat zijn jouw persoonlijke grenzen? En: Wanneer verwijs je door?
Kwaliteit telt; persoonlijk advies en
een langdurige klantrelatie staan voorop.
Een professionele adviseur beschikt over
goede gespreksvaardigheden en inzicht in communicatiestijlen.
Investeer in jouw toekomst, begin bij jezelf!
Met coaching werk je aan effectief klantcontact:
neem de tijd voor persoonlijke verhalen en emoties,
durf te vragen en luister.  Hiermee krijg je inzicht in jouw klant.
De basis voor een integere klantrelatie.
Coaching helpt jou in gesprekken met boeren,
bij persoonlijke of teamontwikkeling en
bij het afstemmen op de wensen van de ondernemer.

Wil je meer informatie over de training voor jouw organisatie, neem dan vrijblijvend contact met mij op. Ik verzorg korte presentaties, workshops en trainingen voor agrarische bedrijfsadviseurs. Het is in overleg mogelijk om de thema’s voor de trainingen op te stellen. onderwerpen die vaak terugkomen in de trainingen zijn:
– Werken vanuit persoonlijke kwaliteiten en drijfveren
– Grenzen stellen: wat is van mij en wat is van de ander?
– Doorverwijzen en overdragen aan professionals.
– Durf te vragen: LSD (Luisteren samenvatten en doorvragen)
– Provocatieve gespreksvaardigheden
– Reflectie op eigen casussen
– Collegiale intervisie: inbreng van klanten en deze samen met collega’s bespreken.

Deze trainingen verzorgde ik al voor andere erfbetreders:
Royal Friesland Campina

Vereniging agrarische bedrijfsadviseurs

Zorg om boer en tuinder (ZOB)